Steroidturkey.com / Hormonlara dair ne varsa. Hiç bir şey gizli kalmayacak!
0 beğenilme 0 beğenilmeme
136 gösterim

Hocam Kategori'de Belirttigim Gibi Bir Bulk Kürüne İhtiyacım var .

 

;Nedeni Şu Benim Vucut Tipim

 

Boy : 1.76 cm

Kilo : 53 Kg

Kol ölçüm : 26 cm

vs. 

gibi Çok Zayıftım. Daha sonra Bir spor Salonunda Hocam Dedi Kilo Alırsın vs. dedi tamm dedim fakat daha sonra bana weider ürünlerinde - karbonhidrat - aminoasit - bca vs. ürünler aldım güç artışım aşırı oldu ama 57 kilo oldum 4 ayın sonunda.

 

daha sonra bıraktım 1-2 sene sonra tekrardan hoca ile görüştük gene dedi bu sefer ben dedim bi steroid kürü yap yoksa gelmm dedim. tmm dedi. bana 1-2 ay hamlıgını at dedi durumuna bakalım dedi ona göre yapıyım dedi. bende kabul ettim. 

1-2 ay spor sonunda bir tahlil yaptırdım sıkıntı yok dedi hoca. tabi kendiside anlamadıgını bi başkasına yaptıracagını söyledi.

daha sonra ilaç.lar geldi. 2.500 tl ödedim. gecen sene bu zamanlarda. daha sonra küre başladım. kürde mix ilaçlar geldi sıvı testonun mix vs. dedi üzerinde hiç bir ilaç markası vs. yazmıyordu. 3 hap geldi hapın birisinde t-runobol yazıyordu diğeri ise danabol- diğeri gene markasızdı.

20 gün sonra 68 kg oldum. kolum 31 cm kadar cıktı.

 

daha sonra bu hoca taşınma neden ile yollarımı ayırdım. farklı bir spor salonuna gittim. ordaki hocama durumu anlattım. oda dedi kullanmasan daha iyi vs. dedi. ben kendisine tekrar kullanacam dedim. tmm illa kullanacam diyorsan yardımcı oluyum dedi. 

 

bu sefer gelen ilaçlarda 

 

-Testesron
-Danabol
-Nan. Decanoate

pharma markaları geldi.

bu kür sonunda çok fazla kilo artışım olmadı. kolum 34 cm kadar cıktı. kilom aynı kaldı tamamen. daha sonra 4 ay sonra sporu bırakmak zorunda kaldım.4 ay sonunda

gögüs ölçümden : 6 cm

omuz ölüçümden : 6 cm

kolumun ölcüsü :0 cm

kilo kaybım : 0 kg.

kaybım oldu.

ama şuanda tekrar başladım.fakat istedigim kürde bana şuan piyasada sıkıntılı olan ilaçlardan bir kür yaptı. size sormak istedim cünkü ücreti 3.000 tl cıkardı . gercekten benim için şuan yüksek bir fiyat. sizin gibi bilgili birisinide sormak istiyorum. tabi cevap verirseniz cok sevinirim.

 

Şuanki kürümdeki ilaçlar

Balkan Phar. Testo. enan. 250 mg 

Thaiger Pharma Boldenon. 250 mg 

Thaiger Pharma  Trenbole enan. 200 mg 

Balkan Pharma Turnabol 

Değerli Yorumlarınız Yaparsanız Sevinirim Hocam.

 

15 haftalık bir Kür Dağılımı.

Bulk kürleri kategorisinde (410 puan) | 136 gösterim

1 cevap

1 beğenilme 0 beğenilmeme
En İyi Cevap
Merhaba; marka hakkında yorum yapmıyorum doğru ilaçlar olduğuna inanıyorsan bu kür seni elbette bir yere getirir ama ne istediğine bağlı bence verimsiz bir bulk olabilir ekto bünye için kür geçmişine göre ben eksik oldupu kanısındayım. Testo 250 tren 200 demişsin deca ve tren gibi nor19 tes. baskılayan ürünler olan kürlerde min %20 fazla olmalı testesteron bu rüünler'den ki bugün başlangıç seviyesi spor geçmişi yeterli birine bile 500 testo 500 bolde 30 mg dianabol tavsiyesi bana çok daha mantıklı gelir. Burada çelişen durumlardan başlıcaları bunlar. Tren 200 mg yarışma yada benzeri durum yoksa asla bu mg üstüne çıkma gaza gelip. Yerinde olsam testo 500 boldenon min. 500 gitmen ..
(35.9k puan)
seçti
Hocam Ozaman Sizden Bu yapıma Tabi Görmeden Bir Kür Cıkarma Yapma Şansınız Yok Haklısınızda. Ama Yani Güzel Bir Bulk Kürü İçin Sizce Nasıl Bir Kür Planı Yapmalıyım. Benim Bünyem Daha Dogrusu Kendim iştah sıkıntısı Yaşayan aynı zamanda Kilo Konusunda Sıkıntısı olan insanım. Yani Bu Bünye Ve Bu durumda Sizce Nasıl Bir Kür Yapmalıyım.
Ben bu noktaya kadar destek verebilirim malsef. Ki zaten örnek lerim arasında kür seçimin yanlış demedim. Yerinde olsam Turinabol ve treni çıkarırdım.. Kür deneyimine güveniyorsan min 16 hafta yapardım maks 24 hafta ( ki en doğru seçene  bu gibi kür ve spor geçmişin sağlam temeller üstüne kurulu ise. ) 1-24 olsa misal 1-24 testo en min. 500 maks 750 1-10 deca 400 mg 10-24 bolde 750 mg 1-5 dianabol 40 mg bu seni bambaşka biri yapabilir zaten ekto olduğun için ölene kadar atletik olacaksın bende ektoyum def girdiğimi hatırlamam yarışma dönemi hariç.

https://peptidturkiye.com/forum/forum/46-steroid-kürleri-genel

burayada aynı konuyu açarsan bir çok sporcu arkadaşımız kür tavs,yesinde bulunabilir.
Hoş geldiniz, Steroid Turkey ( Fitness, Cross Fit, Vücut Geliştirme ) sizlere sorularınızın diğer üyelerimiz tarafından cevaplanması için bir ortam sağlar.
deneme
569 soru
941 cevap
592 yorum
1,885 üye